Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői fociarany a hetedik vonalban 2019-05-06 01:23:31 Az utolsó forduló eredményétől függetlenül bajnoki címet szerzett a Pest megyei IV. osztály Keleti-csoportjában a GSK II.-Szada formációja
Illegális gödöllői pizzériát zárt be a Nébih 2018-05-23 14:25:23 A Bethlen Gábor utcában található, főként kiszállítással foglalkozó Félix pizzériában akadtak súlyos hiányosságok
Sipeki Attiláé az év kapusa cím 2013-12-19 15:30:36 A gödöllői focicsapat rutinos cerberusa az MLSZ Pest Megyei Igazgatóságának szakembereitől kapta az elismerést
Megvalósult a gödöllői focicsoda! 2013-06-01 19:16:26 Jenei Sándor és csapata a Verőce kiütésével koronázta meg pazar tavaszi szereplését, amivel megőrizte Pest megyei I. osztályú tagságát
Ötösre írta meg utolsó hazai házi feladatát a GSK 2013-05-25 19:33:48 Városunk tizenegye a második félidő elején nyolc perc alatt eldöntötte a három pont sorsát, és kedvező pozícióból várja a Verőce elleni ki-ki meccset